dimecres, 11 de febrer del 2015

La Granja del Melindro (Cardedeu)


“La Granja del Melindro”


Ahir vaig anar a una petita ciutat a la que no hi havia estat mai. Aquesta ciutat és Cardedeu (Vallès Oriental).  No era una visita per a coneix-la, només era una petita parada per esmorzar.
Vista interior de la Granja

Sempre que arribo  a un poble de bon matí, busco el centre de la vila i un cafè per fer l’esmorzar. Vaig aparcar tocant al centre històric i em vaig endinsar per els seus carrers fins arribar a la plaça de l’església, on vaig trobar un local molt acollidor. Al entrar en vaig quedar meravellada, està en una antiga casa de principis del 1900 i l’han sabut mantenir l’encant  d’aquella època. La seva decoració és exquisida i més en un dia fred d’hivern, ja que disposa de dues xemeneies originals que desprenen el seu encant i la seva calidesa. Al fons del local hi ha una gran eixida, es a dir; un antic jardí d’època, que al mirar-lo et transporta a una tarda d’estiu calorosa i penses en la frescor de les seves ombres.

La granja té una gran varietat de entrepans, tes, cafès, xocolates, dolços i més coses... Per cert, el que vaig tastar em va encantar i les cambreres son molt eficients i amables.

Abans de marxar vaig felicitar-les, tant pel local com per la seva cuina. Quan torni a Cardedeu tornaré a gaudir d’aquest negoci tan especial.

Ho recomano de veritat!

Castelldefels, a 11 de febrer de 2015.

Vista Aèria de Cardedeu

3 comentaris:

mariajesus ha dit...

Me lo apunto, me parece un buen lugar para un paréntesis en cualquier momento del día. Gracias.

Pilar Amat ha dit...

Desitjo que t'agradi tant com a mi.

Pilar Amat ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.