dimecres, 1 de febrer del 2017

SITGES per Carles

SITGES


Es una villa turística situada a la costa mediterranea i a 30 Kms aproximadament de la ciutat de Barcelona i cap al Sud.

L'esglèsia de Sant Bartomeu i Santa Tecla és el monument més representatiu de la villa.

Sitges era un poble petit, on és ara el nucli antic de la població, i que amb el temps s'ha fet molt gran.

La visió de Santiago Rusiñol de fer un Passeig Marítim i després la arribada del turisme internacional va començar a fer que comencés a créixer la villa molt rápidament.

Sitges té una població estacional a l'hivern més petita que a la de l'estiu.

Sitges té un aconteixement molt important a l'hivern com és el Cine Fantàstic de Sitges on és passan películes de Terror.

La familia de la meva avia paterna era de Sitges. El meu avi hi va arribar des de Pontons on residía.

A Sitges és van trovar i a l'embarcació que feia el viatge fins a Barcelona es on es van coneixer.

La familia de la meva àvia tenia finques i cases.

No sé que té Sitges d'extraordinari pero suposo que es la historia de la meva infancia i vida.

Tinc familia encara a Sitges.


Resultat d'imatges de sitges